Tandartsenpraktijk Dent2Dent

Tandarts Ridderkerk

Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen Tandartsenpraktijk Dent2Dent als volgt (2 beoordelingen):

Algemene indruk
7,3 | score: 4 van 5
Service:
7,5 | score: 4 van 5
Faciliteiten:
7,0 | score: 4 van 5
Tandarts:
7,5 | score: 4 van 5
Prijs/Kwaliteit:
6,0 | score: 3 van 5
8,5 | score: 4 van 5
Dhr. Leon Vos, Ridderkerk
16-11-2017
Service: 9,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 9,0 Prijs/Kwaliteit: 6,0;
+

Al jaren lang klant, naar volle tevredenheid.
Er staat een deskundig team, waar altijd tijd voor je is.
Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat het beste is, en dan kun je zelf een keuze maken. Veel aandacht voor preventie.

Prettig is ook dat je herinnerd wordt aan je afspraak, je krijgt altijd 2 dagen van te voren een e-mail. En 1 dag van tevoren een SMS.

6,0 | score: 3 van 5
Anoniem
27-06-2017
Service: 6,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 6,0 Prijs/Kwaliteit: 6,0;
+

Wij komen met ons gezin (4 pers.) sinds 2015 bij de praktijk van Dent2Dent in Ridderkerk tot alle tevredenheid.
Medewerkers zijn vriendelijk, nette en schone praktijk. Wij maken alle vier tot tevredenheid gebruik van de tandarts en de mondhygiëniste.

+

Ben zelf helaas 2 keer (op de dag van mijn afspraak) afgebeld omdat een medewerker ziek was. Kan gebeuren…. Verder zijn mijn vrouw en ik nog niet één keer door dezelfde tandarts behandeld. Elk half jaar een ander gezicht. Goed dat kan ook gebeuren maar een keer het zelfde gezicht is ook wel fijn.
Helaas kon mijn zoon laatst geen vrij krijgen van school (belangrijke toets) en hebben wij zijn afspraak 1 dag ervoor moeten afmelden. Direct na het telefoontje van mijn vrouw aan de praktijk om af te bellen kregen wij een email met een rekening van 60 Euro! Ik heb een dag later gebeld dat ik dat niet normaal vond en de receptioniste ging dit met de tandarts bespreken. En verder zei ze nog doodleuk wanneer je iemand ziek meld op de dag zelf volgt er geen rekening.
Een week later werd ik terug gebeld en is de rekening verlaagd naar 20 Euro omdat ze die dag toch iemand anders hebben kunnen helpen voor 20 min. Er bleef 10 minuten! over waarbij de tandarts niks had kunnen doen en dat kost dan 20 Euro.
Moraal van dit verhaal: Wees NIET eerlijk! zeg gewoon dat je ziek bent wanneer je je afspraak écht niet na kunt komen dan kost het je geen geld. Enige coulance is er bij Dent2Dent niet bij, ook al ben ik zelf 2 keer afgebeld op de dag zelf.
Per direct uitgeschreven bij deze tandartspraktijk. Die 20 euro ga ik nog netjes betalen uiteraard want dat verdient de tandarts natuurlijk wel!