Contact
Voor vragen over zorg, de zorgverzekering en ziektekosten, en vragen over de website kun je contact met ons opnemen via:
telefoon:
020 2611 600
van maandag t/m donderdag tussen 09:00 - 17:30 uur en vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.
ZorgKiezer.nl
Herengracht 166
1016 BP Amsterdam
Telefoon: 020 2611 600
Perscontact:
Neem voor persvragen contact op met Peter Ruys op 06-5355 5857
E-mail:
- Algemene vragen en opmerkingen over ZorgKiezer.nl kun je mailen naar: info@zorgkiezer.nl
- Zorginstellingen kunnen ons bereiken via: instellingen@zorgkiezer.nl
- Verzekeraars kunnen ons bereiken via: verzekeraars@zorgkiezer.nl
- Indien je geïnteresseerd bent om te adverteren op ZorgKiezer.nl, dan kun je ons bereiken via: adverteren@zorgkiezer.nl
Klachtenprocedure DGN Finance B.V.
Klacht over ons
Wanneer je niet tevreden bent over onze dienstverlening, kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen.
Jouw klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een klachtverantwoordelijke medewerker.
Die persoon neemt binnen drie werkdagen telefonisch of per e-mail contact met je op en zal je laten weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen.
Als de klacht door ons niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Klacht over een verzekeraar
Wanneer je een klacht hebt over een zorgverzekeraar, zul je je in eerste instantie schriftelijk moeten wenden tot de betreffende organisatie. Als de klacht door de zorgverzekeraar niet naar tevredenheid wordt opgelost of een reactie uitblijft, kun je terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ behandelt klachten en geschillen van verzekerden en verzekeringnemers op het terrein van de zorgverzekeringen en de (aanvullende) ziektekostenverzekeringen, waarbij de andere partij een bij de stichting aangesloten zorgverzekeraar is.