Beoordelingen
Onze bezoekers beoordelen Tandartspraktijk Beugeling als volgt (6 beoordelingen):
- Algemene indruk
- 6,0 |
- Service:
- 5,5 |
- Faciliteiten:
- 6,5 |
- Tandarts:
- 5,9 |
- Prijs/Kwaliteit:
- 5,4 |
-5 sterren! Mondhygiëniste Lian Blaauw komt niet alleen te laat op de afspraak maar vertelt bij het eerste bezoek vanaf het begin met een chagrijnige houding en zeer luide stem welke kiezen zij" eruit wil hebben". De tandarts heeft in meerdere voorgaande afspraken niets over vermeld en er zijn GEEN vervolgafspraken gemaakt door de TANDARTS, noch is er in de begroting na de controle en foto's iets over vermeld! Maar de mondhygiëniste wil blijkbaar heel graag in schoenen van de tandarts staan! Vervolgens is zij grotendeels van de afspraak, die bedoeld is voor de tandsteen verwijdering, bezig met haar nutteloze en luidruchtig uitleg over tandsteen. Iets wat ik al wist en iet wat zij ook kort kon meedelen en misschien middels een brochure of email kon meedelen! Daar betaal ik niet voor! Want de patiënt die op 10 cm van haar zit is blijkbaar volgens haar doof en dom! Zij was ook zeer hardhandig en gebruikte instrumenten op een zeer klunzige wijze! Nimmer in mij leven heb ik dit bij een mondhygiëniste meegemaakt en ik ga jaarlijks minimaal 1 keer per jaar naar de mondhygiëniste. Zij laat je met een mond vol met bloed en water zitten en gaat typen (chatten) op de computer! 10 keer vragen of je je kond kon spoelen en ze zegt ongeïnteresseerd typend: "Dat doe ik zo"! Want typen (chatten) is natuurlijk belangrijker! Tijdens haar klunzige handelingen keek ze steeds naar een scherm en dat blijkt belangrijker voor haar dat een patiënt met pijn en een mond vol water en bloed! Vervolgens als ze door blijft drammen over kiezen trekken en zaken die niet bij de mondhygiëniste horen maar bij de tandarts en ik haar netjes meermaals vertel dat de tandarts geen vervolgafspraken heeft gemaakt voor de maar liefst 3 kiezen die zij, als mondhygiëniste, "eruit wil" blijft ze haar onzinverhaal als een autist herhalen! "Ik haal de tandarts erbij" zegt ze chagrijnig op een gegeven moment! Vervolgens komt tandarts Beugeling erbij om in plaats van naar mijn klachten over de slechte behandeling van Blaauw te luisteren, gaat ze mij vertellen dat IK "de tandarts niet goed heb begrepen, Blaauw is opgeleid om kiezen te trekken"! Onzin! Dat mag ze zelf nimmer doen en dat heb ik laten checken bij meerdere partijen! En waarom heeft de tandarts een begroting gemaakt (NA CONTROLE EN FOTO'S) waarin het uittrekken van gezonde kiezen NIET erin stond! Vervolgens waar zijn de vervolgafspraken die tandarts had moeten maken als dat inderdaad "zeer nodig" is? De mondhygiëniste hoort haar plaats te kennen en Beugeling hoort haar fouten recht te zetten en excuses aan te bieden i.p.v. de idioterie van Blaauw proberen in te dekken! Ik verwacht niets anders van Beugeling dan neppe excuses en de schuld bij de patiënt neer te leggen! Zulke mensen hebben nooit het fatsoen en de integriteit om foute medewerkers een halt toe te roepen! Blaauw hoort niet in een tandartspraktijk thuis! Ik heb beiden duidelijk gemaakt hoe ongelooflijk onprofessioneel hun werkwijze is, de praktijk verlaten en heb mijzelf per direct uit deze praktijk uitgeschreven! Ik heb ze aangegeven dat ik het dossier en de foto's (waarvoor ook betaald is) wil hebben op basis van de AVG en daar zitten ze mee te klooien! Hier maak ik ook een melding van bij de Autoriteit Persoonsgegevens! Geld maakt blind!
Een mooi pand welke snel terugverdient moet worden.
Deze tandarts probeert middels behandelingen zoveel mogelijk geld te verdienen en voert onnodig behandelingen uit.Je weet van te voren als je naar deze tandarts gaat dat ze bij iedereen nabehandelingen voorstelt welke in de duizenden euro's kunnen lopen en waarbij tegenspraak amper wordt geduld.Offertes worden zelden verstrekt of alleen als je er om vraagt.Verder werken er assistenten die vaak behandelingen van de tandarts overnemen en helemaal niet geïnteresseerd zijn en soms amper Nederlands kunnen. Verder kan ik mij helemaal vinden in het commentaar van anderen die aangeven dat het net een lopende band is waarbij de tandarts van de ene naar de andere ''patiënt'' rent en je alles van elkaar kunt horen.Het vele verloop aan personeel geeft al aan dat deze enkel commercieel denkende tandarts er niet voor de cliënten is maar enkel aan zich zelf denkt en probeert in korte tijd zoveel mogelijk geld aan iedereen te verdienen.Gelukkig ben ik inmiddels al weer een tijdje weg bij deze tandartspraktijk( evenals vele anderen begrijp ik inmiddels) en raar maar waar bij mijn nieuwe tandarts heb ik buiten mijn halfjaarlijkse controle geen enkele behandeling meer gehad.
Zeer zorgvuldig en qua informatie tijdens behandeling top!
prettige behandelaar
geen vast team
Ik ben al 18 jaren een tevreden klant van tandarts Piëst. De praktijk is twee jaar geleden verhuisd naar een nieuw onderkomen. Ongewijzigd is de fijne en professionele zorg van tandarts Piëst en haar persoonlijke betrokkenheid. Zij legt van tevoren de behandelingen goed uit en adviseert wat de mogelijkheden voor behandeling zijn. Voorafgaande aan een grote behandeling heb ik eerst altijd een duidelijke offerte van haar ontvangen. Deze tandarts levert vakwerk en is een zeer prettige behandelaar waarbij tijdens de behandelingen de samenwerking tussen de tandarts en de assistente heel prettig is. Ik kan deze tandarts van harte aanbevelen.