Beoordelingen
Onze bezoekers beoordelen Mondzorgcentrum IJburg als volgt (10 beoordelingen):
- Algemene indruk
- 8,0 |
- Service:
- 7,9 |
- Faciliteiten:
- 7,9 |
- Tandarts:
- 7,7 |
- Prijs/Kwaliteit:
- 7,1 |
De medewerkers zijn prima mensen en doen hun best en kunnen er ook niks aan doen als het management afspraken met patiënten niet nakomen.
De kosten van bruggen en implantaten worden in schimmige constructies gehuld, waarmee je wordt overgehaald om bij deze praktijk deze de ingrijpende gebitsaanpassingen te laten doen. Maarrr..... als je klaar bent, dan komt de ware aard van het beestje naar boven en blijk je te zijn opgelicht omdat je dan een factuur krijgt die 1000 euro meer is dan wat je hebt afgesproken. Ben je het niet eens met enorme onaangekondigde verhoging dan heb je pech en heb je een deurwaarder aan je deur. Kortom denk goed na om hier een brug of implantaat te laten plaatsen want achter die glimlach schuilt een oplichter.
De meest vriendelijke tandartspraktijk waar ik ooit ben geweest. Ze houden heel goed rekening met je persoonlijke situatie en verzekering etc. Klant is hier koning en je kan er snel terecht.
Wat kan er beter? Niet heel veel. Ik kom altijd met een tas, misschien een mooie gardarobe? Maar ik wil m’n tas ook prima in de behandelruimte zetten.
Ik kreeg een e-mail van de praktijk .... eindelijk. Maar krijg dit ... in plaats van een verontschuldiging, is de eigenaar dreigt me aanklagen voor mijn slechte (maar eerlijk en waarheidsgetrouw) review.
Original Review:
Ik koos voor deze praktijk, omdat het geadverteerd als een tandarts voor patiënten met angst en angst voor tandartsen. Ik heb gespaard voor de komende jaren grote reconstructie te krijgen op mijn tanden.
De eerste benoemingen waren goed. Ze maakte dat ik me op mijn gemak. Een extractie was erg moeilijk en werd besmet. De verkeerde antibioticum werd voorgeschreven, een contra-indicatie voor een medische aandoening Ik heb last van (en had onthuld) Ik had een ernstige reactie, en de kliniek dat ik moest een spoedbehandeling in te winnen bij mijn huisarts en had de drugs gecorrigeerd meegedeeld.
De receptionist per ongeluk stuurde een e-mail naar mij, dat werd verondersteld om naar de tandarts .... met wat onprofessioneel opmerkingen.
Ik had verzocht om een nieuwe afspraak, en de praktijk ontkend me een afspraak en stopte volledig communiceren na te vragen voor een link naar informatie over de drug contra-indicatie (die ik prompt gemeubileerd)
Naar mijn mening .... ga dan ergens anders ..... ze hebben nul respect voor patiënten .... en mag niet een koe te behandelen veel minder een mens.
Mooie omgeving. Je kan er altijd snel terecht.
1.5 uur wachten op je afspraak. Ik ben uiteindelijk weg gegaan omdat ik een andere afspraak had. Extreem pijnlijke behandeling voor het repareren van een vulling. De nieuwe vulling lekt binnen 12 maanden. Verdoving voor een reparatie aan kies duurde meer dan 13 (!!) uur. Bloeding duurde zeker zo'n 4 uur (Simpele vulling vervangen). Voelde me niet serieus genomen. Enige reden waarom ik hier kwam is voor angst voor naalden want voor mijn eigenlijke tandarts ben ik niet bang.
Wat een ontzettende vriendelijke mensen en wat is Ekan een topper! Kundig, geduldig, vriendelijk, legt precies uit wat hij gaat doen en kan doen en de eerste die pijnloze prikken geeft!en na heel veel prikken gehad te hebben, kan ik het weten!
Geen